Saturday 21 March 2009

Esok cuti..


Lepas makan tadi aku terbaring keletihan bukan sebab lepas makan tapi penat sangat coz hari ni balik kerja lewat,balik rumah housemate ajak keluar gi club..aduh lagilah aku malas,kebetulan hari ni aku ada janji ngan owang komputer nak ambik komputer tu ..so kena tunggu dia sampai..

Masuk bilik aduhhh mengeluh lagi..berselerak..tak sempat aku nak kemas maklumlah pergi kerja pagi balik plak malam mana ada masa nak kemas, baju satu bakul tu nak kena basuh..nasib baiklah esok aku cuti..

Bilik aku dah sarat dengan barang2 ..rasanyer besok nak deco balik susunan barang2,tv,dvd,tak lama lagi komputer plak sampai..alamatnyer bertambah kecik la bilik aku..aduhhh tapi aku akan cuba hias sebaik yang mungkin..kalau ada barang2 tak pakai tu aku ingat nak bagi jerk kengkawan aku lagipun bukan aku pakai pun kan..buat menyemak jerk kat dalam almari tu..

Esok cuti..dah lama rasanyer aku tak jumpa notty..dia pun just msg2 kejap jerk..ah lantak lah aku layan dvd lagi bagus kat bilik..dari dok pikir benda ni wat aku sakit ati jerk..

K lah next time leh update blog bebanyak kat sini yerlah kan dah leh online kat umah..sikit ari lagi ..huuhuuu bestnyer..

No comments: