Tuesday 3 March 2009

Nasib Baik Ada Kawan..

Huhuu hari ni letih sangat coz semalam balik lewat..oleh kerana nak pergi kerja dalam keadaan yang huru hara terus tertinggal phone..bengong tul aku nie .Semalam pun tak leh nak balik awal coz jalan jam gile..lepak kat pavillion ngan hanz makan2 and sambil cuci mata..lepas tu balik office balik lepak ngan diaorg ..tergelak ketawa..tak der la rasa sunyi sangat..lepas pada tu terus balik ngan kengkawan..sepanjang dalam train aku terjumpa kawan lama..uwaaa kena kuthbah panjang lebar..tapi yang kelakarnya ayat2 dia semua mencuit ati aku..dia kenal aku ..dan dia tau aku bukannya seorg yang bersedih..lelebih lagi kalau jumpa ngan org yang suka mempermainkan perasaan nie..bagi aku itu semua dah biasa..berapa ramai yang kata nak berkawan tapi akhirnyer terkantoii dik mulut kengkawan gak lah bagi info..kekadang bila difikirkan balik agak ler lucu..tapi tu lah hakikat kehidupan sekarang..

Dengar cerita Rihana tu dah baik semula ngan Cris tak tau la..la ni jason plak wat konsert..mmm..tak dapat tiket dok umah jerk la diam2 ..tapi ada sorang budak office aku ni dok kecoh2 dia beli tiket..hmmm rezeki dia..jangan la nak tunjuk2 sangat kang ujan lebat kang tak beguna konsert tu..huhuu tak kisah ler gi ler ko tengok..

Now rasanyer ramai yang msg2 aku tapi tak dapat coz handphone aku tertinggal..malam nanti baru aku balas msg korang eak..
Anyway to my friends yang jumpa kat train semalam thanx q so much coz bagi nasihat kat louie..louie tak der la sedih cuma itu luahan sahaja..tak salah kita sayang dan luahkan perasaan bagi org tu terasa sikit ..at least dah dapat merasa bahgia tu..walaupun sementara..yerlah kat dunia ni manalah ada yang kekal..so kepada yang sesenang melezerrr tu ..nanti tunggu turn kamu pulak..huhuu...
Aper per pun u ollss happy blogging..blup blups...

No comments: