Friday 13 March 2009

Marley and Me

Hari ini kita rasa tertekan sesangat you olls coz banyak tul dealers yang memang very the hari ini..tapi tak perlah ..nasib baik ada hans yang sanggup tunggu aku ..sesampai jerk kat tepi pavillion aku dah menyumpah2 si hanz yang sibuk bergayut kat phone dia..kesian gak kat dia coz kena ikut cakap aku ..heheh sorry hanz..i dont mean it..tapi tu lah mood tu sampai terbawa2 sampai ke pawagam..bila sampai jerk kat konter..nasib baiklah ada tiket and tak memakan masa yang lama tuk aku beli makanan dan masuk..bila masuk2 jerk wayang terus start..waaa ..bersenang lenang ler tak payah tunggu..kitaorg beli popcorn,corncup,hotdog..and dua air so leh lah kongsi2 ..memula aku cam tak der mood ..tapi ada gak ler tergelak2 coz tengok anjing tu very the nakal yerk..sayangnyer aku dok kat kl ni tak boleh ler nak bela2 kucing ke aper ker..sure mati tak makan..hahahha ..im very buzy guys..tak der masa ler..tapi tuk makluman korang aku memang sayang gile kat kucing2 nie..even kat kg pun aku sayang kucing sanggup bagi makan sampai dia tak larat nak makan..pastu bila gi umah si hanz ada plak kucing dia yang nakal macam dalam citer tu..bertambahlah minat aku tuk melihat cerita ini..

The rest yang boleh aku story kat sini..jalan cerita ini sangat menarik,tentang kekeluargaan dan juga kasih sayang yang disemai..and very the aku memang terharu sesangat..walaupun ada bab2 lucu dalam cerita ini ..telah membuka mata aku ..jangan asyik tengok citer fantasi ajer..bukak mata luas2 and tontonlah segala macam jenis cerita..and now ..i would like to thanx to hanz coz belanja gak aku tengok citer nie..huhuu thanx hanz..lain kali aku belanja ko lak eak...

Bila dah tengok citer ni hilang perasaan marah aku pada dealers tu..huhuu sejuk ati aku ..walaupun ada kalanyer teringat kat notty..huuuu sayu..

No comments: