Tuesday 27 January 2009

Rahsiaku Mencintai Mu


Tiada yang lebih hebat dari ku tuk mencintai mu..
Dari awal perkenalan hingga ke hari ini..
satu yang tidak ternilai harganya adalah "Senyuman Mu itu Kepada Ku"
Membuatkan Aku Bingung Selalu..
Risau Berkecamuk jiwa raga..
Hilang selera tuk ketemu dengan yang lain..

Rasa hati tidak bisa dipisahkan lagi..
bila kata2 ku telah terluah tuk memberikan kau sedikit demi sedikit hati ku
aku tidak mau kau ragui kesetiaanku bila bersama mu..
Aku mau jadi yang terbaik ...Zahir Dan Batin..jika boleh..

Aku membenarkan mereka2 itu mengusik dirimu..
tetapi tidak sesekali membenarkan hati mu dicuri ...
kerana Rahsiaku Mencintai Mu..
tidak siapa yang tahu..
kecuali kau seorg.."Terlalu Sayang".

Hari2 aku bertanyakan soalan yang sama..
mengapa kau tidak maukan "komitment"..
kau nyatakan yang kau tidak yakin dengan hubungan ini akan jadi " long lasting"
aku kini cuba yakinkan diri mu ..
bahwa aku satu2nya Pencinta yang Setia.

Mungkin pada hari ini..
baru aku fahami kenapa hubungan seperti ini tidak bisa "long lasting"dan bisa juga jadi pengajaran buat diri ku..
semua ini karana kamu..
kau telah mencorakkan dan bermain dengan kata2
membuatkan aku rasa Hampa..
berkecai seluruh janji setia..

Dan Kini..
Luka yang kau berikan ini ..
akan Menjadi Rahsiaku Mencintai Mu..
Dan Pastinya mereka telah tahu..
atas kekecewaan ku disebalik "Senyuman mu".

Bila aku teringat..
Ianya..Amat pahit tuk ku telan.

No comments: