Saturday, 31 January 2009

Joging..

Aku bangun awal hari ini..Rasanyer..baru pagi tadi dalam kul 4 pagi ujan lebat..pastu nak tido balik malasss..nak gi clubbing malam tadi pun aku rasa takder mood..dalam hati kalau lah ada Si Notty datang..bolehlah borak2 ngan dia..tapi dia..lebih sibuk dari Perdana Menteri,sibuk dengan kengkawan dia..sibuk dengan entah aper aper entah sampai lupa kat aku..memang cam tu kalau ada kawan dia ..sure lupa aku..ilang ingatan teruss..

Itu tak kisah lah..yang penting pagi nie nak gi joging kat tempat biasa..rasanyer tak terlewat lagi tuk aku pergi nie..dekat jerk ngan rumah..tinggal phone,tinggal segala buat penuh poket jerk..sampai sana..aku tengok dah ramai org..takkan nak larang plak owang jogging kan..dah sah2 tempat jogging tue..aku pun mulakan lah langkah..trax dia basah..susah nak laju2 ..so feeling2 jerk lah ..so dapat lah dalam 2 3 round dah semput coz ramai sangat owang..aku dah lah tak bawak spec pastu ..ada 2 org ni dok sibuk2 gelakkan aku ..aku pun rasa macam lain macam jerk diaorg ni..kenal aku ker ?

Start lah citer..
Rupanyer aku memang kenal diaorg..bila dah ada kawan ni lain lah jadi nyer ..aku bukan tak nak pun borak ngan diaorg..actually motif utama adalah berjoging yerk..bila dah ada kawan ni bertukar kepada sesi bersembang..lagipun dia bukan org lain pun..seseorg yang pernah aku sayang jugak..huhuu notty huh..tapi tu dulu..lagipun nak jogging trax basah so tak payahlah ..bersembang lagi best kot..

Bila kitaorg start dah bercerita kwn dia plak nak balik ..tinggallah aku berdua dengan dia..rasanyer aku ni kalau berdua ni lemah sikit ..tak banyak yang aku nak citer..selain dia balik2 citer pasal kes2 lama..lagi bertambah lemahlah aku dijawabnyer..aku bukan tak mau ingat semua yang berlaku..cukup2 lah kata org tu kan..aku dah datang kat tempat ko pun dah cukup baik..lagipun aku tak nak lagi kau ulangi kesilapan yang lepas ok..i hate that..manusia memang cepat sangat berubah ..kekadang tu aku pun tak faham aper sebenarnya dikejar..aku penat dah..

Tak habis lagi dia cakap aku dah blah..heartless kan aku..entahlah aku tak mau cakap aper lagi..so jogging kita tuk hari ini terbantut gara2 semua tu..tak perlah esok2 ada masa lagi..aku belajar sesuatu hari ini..bila diri kita tidak dihargai buat aper kita fikirkan lagi..boleh cari lain per..ramai lagi kat luar tu..cuma aku jerk yang malas..huhuu..

aku pernah mencintai mu..
dan aku tak pernah sesali itu
tapi semua nyer dah berlalu
dok tok sah lah kenang agi eak
cukuplah dosa kau aku maafkan..

Thanx..

No comments: