Thursday, 8 January 2009

Menanti Detik ...


Hari ini louie bukan nak cerita satu kisah sedih tapi ..kebetulan ianya memang amat sedih tuk louie telan lelebih lagi ..apa yang terjadi kebelakangan ini membuatkan louie sendiri tidak tertahan kesedihannya..louie tidak dapat nak bendung lagi...ternyata ianya membawa kesan kepada kerjaya serta diri louie sendiri..


Dua tiga minggu yang lepas ..louie dapat berita ...yang kawan baik louie dapat kerja yang baru..frist louie nak ucapkan tahniah kat dia..kedua louie rasa sedih sangat2 coz kita terpaksa berpisah ..memang kalau korang baca korang boleh bagitau kat louie "lex aar louie bukan tak jumpa pun"..tapi bagi louie ,kesedihan itu terpaksa louie tanggung sowang2..pada sapa lagi louie nak ngadu..bila kawan baik dah tak der kat sisi..pada sapa nak borak2 cuba cakap sekarang..


Louie memang rapat dengan dia..kita selalu kongsi rahsia,kongsi cerita..gi makan sama2 malah kekadang tu..kita pun nangis jugak sama2 cuma air mata jerk kuar(cam mana tue )..kita tau ..perkara macam ini mesti berlaku..tapi i have to b strong..kalau louie tak ready sekrang bila lagikan...


Louie memang sayang dia..louie sayang macam kakak louie sendiri..kalau tak der dia..tak der lah louie nak bergossip..citer2 mengadu domba..nak ucap sedih hati ni kat sapa..tapi atas future dia louie harap dia pergi lah ..budak degil macam kita memang selalu kena..


Mungkin lepas ni louie akan jadi seorg yang pendiam..louie sedih ..tapi ketabahan hati..dulu louie pernah ditinggalkan dengan sahabat tersayang..kali ini sekali lagi terjadi ..wat to do..but i have to ..kena berdiri sendiri lagi..camner nak cakap eak..susah nak cakap sebenarnya..tapi louie harap dia dapat jaga diri dia baik2 ..coz susah payah kita hanya kita jerk yang tahu...


APA2PUN yang terjadi ..wish you All The BEst Mellissa...sampai jumpa lagi...

No comments: