Wednesday 7 January 2009

Kembalikan Semangat Ku..

Rasanya jam 8mlm terkebil2 mata aku lalu tertidur..sedar2 dari tidur dengar deringan telephone yang tidak pernah lekang dari dakapanku..aku bingkas bangun..takut2 ada hal penting dari teman2 ..rupa2nya mereka ajak aku lepak..dalam keadaan separuh sedar ini ..aku terus turun dan pergi kepada mereka..kerisauan mereka membuatkan aku senyum sorang2 ..actually dalam otak aku ..apa agaknya aku mimpi tadi..dah lupa dah..bersurai 25minit kemudian..kalau kejap jerk baik tak payah turun tadi..hampeh...!!

Aku tak dapat nak lelapkan mata lepas tue..selesai aku mengemas kamar terus tonton rancangan entah apa2 entah..dan terus berjalan menuju ke ciber cafe..perkara pertama dalam hati ..kalaulah dia online alangkah happynyer aku..mengila aku kejar masa semata2 nak melihat dia online..sabar sabar..nanti jatuh plak nanti..tak pasal2..

Bila online aku buka email dan segala macam website bagi menghilangkan boring aku..nak tido ..tadi dah tido...nak makan..arghhh tak der selera sangat, tapi tetap membuka mata kot2 dia online..aku menanti dengan penuh sabar..kembalikan semangat ku plzz...

Akhirnya dia online..seperti biasa perkataan aku kepada dia.."jangan notty" sambutan itu sangat baik..tapi kita tidak banyak bicara selain tanya di mana..bagai mana..bla bla..aku banyak berchat dengan org lain berbanding dirinya..hmmm mengeluh lagi..kenapa aku masih harapkan dia..menanti sesuatu yang magic..kenapa aku tak chill sahaja..hilang mood sekejap...

Aku chat dengan rino..borak borak dan terus borak..hinggalah tercetus satu cerita yang aku sendiri sebenarnya tak mau ungkitkan..ahhh pergi mati lah sama dia..jika org tidak menghargai kita apa guna dikenang...

Aku akhiri mood dengan perasaan happy kerana aku masih lagi dapat bicara sama dia..dapat melihat gambar2 percutian dia..dan dapat merasakan dia happy bangat dengan dunianya..tapi aku..ahh tak mengapa udah biasa ..
Esok nak borak lagi..mungkin dia ada mungkin tak dah..ah semua tu tak penting..dia juga bukan sesiapa..dia juga telah menyakinkan aku supaya tidak bisa berharap sesuatu yang tidak pasti...
Satu hari nanti kau juga punya cinta..kau juga pasti akan rasa apa itu cinta..dan saat itu kau akan merasa...seperti mana aku rasa...


"chills seperti kata puteri.."
my new friends..yang comeii...
yang memberi semangat kepada aku
kembali ceria dan biasa lupakan dia..

No comments: