Wednesday 7 January 2009

Aku hanya Mau Dia..

Tidak bisa lupa adakan dia..hari2 jadi tak karuan dibuatnya..serba tidak kena..dia langsung tidak tahu menilai apa itu permata ataupun kaca..kenapa dia biarkan aku terus menagih simpati kasih sayangnya sedangkan aku telah memberikan segalanya kepadanya..tanpa memberi sesuappun kepada org lain..pengorbanan yang aku lakukan ini bukan calang2 org bisa mendapatkannya apatah lagi..jiwa dan raga telah terpahat namanya..aku tidak pernah mau melupakan malah melelapkan mata sekalipun hanya fikir pasal dia..kita hanya berkawan..terang dan nyata..tapi aku mesti menyambut baik setiap kemahuannya..setiap permergiannya..dan adakalanya aku fikirkan aku seperti boneka yang bisa dipergunakan...aku langsung tidak mahu mendengar nasihat teman2.."lupakan sahaja dia..tiada guna.." tapi apakah aku mampu bertahan dan bersabar dengan apa yang telah dia ucapkan tempoh hari..kasihani aku ..kerana aku hanya mau kau..aku tidak pernah menduakan cinta selagi org itu tidak memulakannya..aku tidak mau jiwa ku terabai..malah tidurku mau dalam pelukkan dirinya..aku tidak pernah mengharap lebih dari apa..cuma apa yang ku harapkan ..jika aku telah kau abai...sampai bila2 kau akan menyesal..kerana tiada lagi harapan mengunung dan tiada lagi cinta yang bisa aku berikan...kerana segalanya telah lebur menjadi abu...

No comments: