Tuesday 6 January 2009

Bengang...



Tak tau la naper Tahun Baru nie..asyik nak mengamuk jerk aku..yerlah kan..mana taknyer..ada jerk tak kena..aku pun tak tau aper silapnya dan sememangnya bukan salah aku..tapi ianya tetap jugak terjadi...

Ok nak start citer..dan lebih kepada lepaskan tekanan kat sini..aku dah buat Card Rhb..yerlah kan Dah Company suruh buat so aku gi la buat..tapi sampai sekarang card aku masih tak boleh2 lagi..tak ke hangin aku ..dah lah dia nak charge aku lagi..padahal bukan salah aku pun..aper lagi mengamuk lah aku kat depan Counter..tak guna betul ..ambik utung jerk kerjanya..hantu ..!

Now sekarang ni aku mengamuk plak ngan budak kat tempat kerja aku ..dah lah pagi2 aku tak der mood kerja belambak2 bersepah atas meja aku..dah lah dok taruk kat tempat aku pastu tak kemas..aper lagi ..naik hantu lah aku..baru tau aku mengamuk..lain kali buat kerja jangan nak sepah2 kan barang kat atas meja...

Aku sendiri tak tau aper yang aku fikirkan lately nie..kepala aku pening..pergi kerja..tepat masa balik aku akan tido..now dah tak leh tito dah..aku pun tak tau aku marah kat sapa sebenarnya..nak jerk aku tukar no phone..tapi mesti ada si pengacau2 dapat no phone aku nie..Ya Allah Tolonglah hambamu ini..

Pastu paip bilik air aku plak rosak..arghh tension aku ..nasib baiklah aku tau sikit2 betulkan..kalau tak tak berairlah jawapnyer umah aku tue..

Aku Dah buat yang terbaik tapi kalau tak hargai jugak tak tau la nak habak aper..awal tahun ni memang banyak tul dugaan ..sabo jerk lah...arhhhhhh..nak gi atas gunung nak jerit sekuat2nya...

No comments: