Saturday 24 January 2009

Lelah

Lelah ku setia pada mu..kata2 yang membuatkan aku tertekan..
membuat aku tertanya2 adakah jika kau berasa risau..hanya tuk ku..
aku sepi tanpa kata..belenggu 200kali membelek telephone..nunggu msg mu masuk hanya satu..
membuatkan hati jadi terganggu...

Usikkan kawan2 tidak diendah bahkan membuatkan mereka juga tertanya
apakah yang sedang aku fikirkan sekarang ini...Hinggakan satu mood happypun tidak
terpancar diwajahku..

Aku menunggu dan terus menunggu..
sampai terkadang aku telah lupa bahawa ada insan lain
yang memikirkan tentang aku...(kawan2 ku)
mereka tidak mau aku terus begini..
namun apa yang harus aku lakukan jika kata hati perit tuk bergembira..

Aku mau lupakan dia..tapi tiap kata2nya membuatkan aku yakin
dan aku hanya menanti dia..siapakah dia..Bodohnya aku ini...
Bukan tiada insan lain yang sudi ..bukan tiada..cuma aku sahaja malas nak layan..

Aku lelah menanti..tapi aku cukup sabar tuk mengerti..aku tidak notty dan terburu2 menerima
cinta lain..kerana aku mau jadi diriku..dan menanti dengan penuh sabar..

Kalau kau nyatakan yang kau telah berubah ..aku pasti gembira..
tapi jika tidak..aku tidak dapat berkata apa2 ..sudah suratannya..
jika aku terus begini..pastinya aku bukan sahaja buat diri ku derita ..malah
teman2 ku turut serta...

aku katakan..
aku harus bertahan..
bertahan...

Penat ..

No comments: