Saturday 29 November 2008

Holiday harap tidak Tergendala...



Macam mana nie..alamak takutnyer tiket sudah pun dibook dan juga perjalanan haruslah diteruskan..mula2 masing2 agak risau dan juga rasa gundah gulana dengan situasi yang berlaku..harap2 semuanya berada dalam keadaan baik2 sahaja...bukan louie sorang jerk rasa risau ..malah dua org lagi rakan louie yang akan berangkat bersama juga berada dalam keadaan yang tidak senang duduk juga..harap2 segalanya baik2 disana...

Percutian kitaorg selama satu minggu..dalam satu minggu tue nanti kitaorg gi dua negara..satu negara ni agak ada masalah skitlah ..so takut gak kan..cam ner aek..tak leh nak fikir aper sekarang..cuti tetap cuti..sebab tu lah my dream dan memang nak pergi bercuti pun nak tenangkan fikiran..bukan senang nak buat plan gi negara org ..lelebih lagi kalau dah busy ngan kerja..tak der masa dah..so inilah masanya mengorak langkah tuk teruskan perjalanan walau apapun yang akan terjadi..amacam gamble tak aku..hahahaha

Hari ini..kawan aku hubungi aku ..tikets tidak boleh dicancelkan..aku just cakap "ok"..Dalam hati aku rasa dia pastinya lebih risau dari aku ..tapi tak mengapa..sama2 kita hadapi ya..yahuuu holiday tetap diteruskan....

No comments: