Saturday 29 November 2008

Bar club IN KL


Apa plan tuk malam nie..itu sahaja yang ada dalam kepala..Rasanya dah lama tidak berparty..Dalam pada itu juga teringin nak Pergi mana2 club ataupun bar tuk merasa balik suasana yang ada kat dalam tu..tak tau dan tak buat keputusan lagi nak pergi mana..

Tup tup msg kawan tuk pergi dengannyer Ke salah satu bar kat kl nie..rasanyer plan memang jadi..lagipun tempat tue memang aku pernah masuk dan music dia sangatlah tip top..plan dah buat dan perjalanan diteruskan..

Ujan lebat kat luar..kitaorg keluarpun agak dah nak dekat pukul 12.00am..so oklah time2 tu nak gi club..kitaorg pergi berempat so muatlah satu kereta tuk turut serta..

Bila sampai ke club..org dah ramai..ingatkan ujan2 macam nie tak der org..rupanya ramai..aku juga happy coz tempat ni dulu aku pernah kerja..so dapatlah jumpa dua tiga org yang aku kenal..

Bila dah start menari..ada gak yang dok pandang2 dan bagi hin nak kenal..hahahhaa kelakar plak aku ..aku pun notty gak kacau2 balik..jumpa ramai jugak kawan kat dalam nie..kira happy dan tak sunyi..im happy coz lagu best tempat pun best..org dia jangan lah cakap ..bagi aku ok..tau lah taste macam mana kan..hahahhaha
Bila tengok situasi kat dalam memang dah banyak berubah..Bar dia pun makin besar ..so meriahlah..lepas kul 3am aku terus balik..sempat bergambar2 ngan kengkawan lama dan baru..wau weee..tak sempat nak mintak diaorg..tapi tak per lah ..update blog dulu selagi aku ingat malam tu hahhaha..anyway "Terima kasih coz nak kenal ngan saya hahaha "

No comments: