Friday 28 November 2008

Sehari Menjelang FashioN sHOW..

Esok fashion show..baru 2 minggu lepas dapat jemputan..dari teman rapat..oh dia nak buat fashion show..hari ini aku menjajar cari baju tuk ke majlis esok..bukan nak menunjuk2 ..tapi cukuplah dengan keadaan yang selesa dan kemas bila pergi ke majlis orgmacam itu lah aku ..kalau boleh aku nak segalanya berada dalam keadaan selesa...Dari satu butik ke satu butik aku masuk hari ini..habis satu KlCC Aku pusing..ahhh peningnyer kepala nak cari baju...dalam kotak fikiran aku ..biar lah baju itubukan sahaja digunakan ke majlis itu..sebaliknya boleh aku gunakan kemana sahaja aku pergi ..lebih mudahkan..Aku masuk butik AX hari ini dengan perasaan hampa..baju kegemaranku sudah habis dijual..ahhh mengeluh panjang aku ..lagipun layanannya amat mendukacitakan....akhirnya keputusan diambil tuk masuk balik ke pavillion ..rasanya semua butik2 di situ bisa aku hafal..kerana waktu lunch time juga disitu..maklumlah dekat dengan office..masa begitu suntuk sekali..aku sendiri tidak tahu mana satu baju yang sesuai tuk aku ke majlis..aku mahu rasa happy dengan pakaian baru itu nanti..boleh lah bergambar2 hehehhe..akhirnya bila aku masuk ke satu butik ..aku dapat apa yang aku inginkan..fuhhh lega..Baju tu boleh lah gunakan tuk esok..biar ringkas sahaja..lagipun dia buat kat midvalley ..tak mau terlalu formal..biar selesa huhuuu...im happy..

No comments: