Tuesday 2 December 2008

It'sMifa (Calvin Thoo Fashion Show )





Aduh ..Rasa berat mata nak bangun pagi ini..Today Saturday..rasanya nak tak nak tetap gagahkan juga bukak mata..dalam hati acara lambat lagi ..dalam kul 1pm macam tu show..tapi biasalah nak ke Midvalley tu bukannyer senang..kalau salah naik public transport maunyer lambat..

Last2 aku gagahkan juga..demi kawan kan..lagipun dah lama juga aku nak pergi tuk tengok fashion show..setiap tahun Memanglah tak pernah miss ..walaupun ianya diluar bidang..tapi minat mendalam tentang fashion and suka tengok org catwalk2 ni..menimbulkan rasa kepuasan bila dapat tengok live..

Semalam malam Mimie..msg dia kata tak dapat pergi..uhhh mengeluh panjang aku ..yerlah kena pergi sorang2 kalau ada member sure lah senang nak dok borak2..tapi tak perlah dia kata ada hal family gathering..hmmm tak perlah ..aku pun pernah gi sendiri jugak dulu ..apa nak dikesah pun kan..

Bertukar Trains sampai dua kali..naik teksi terus ke midvalley..nasib baik ada Half hours sebelum start show..kira oklah takder lah kelangkabut sangat..bila nak masuk dari pintu sempat jumpa calvin ..dia tengah Attend Kerabat DiRaja Rupanya..hmmm biarlah dia..aku terus masuk dan ambik posisi aku seperti biasa..

Ramai org ..sat lagi show dah nak start..aku rasa lain macam hari ini..tu lah dalam kegembiraan aku nak pergi..rupanya aku terlupa nak bawak lanse..so agak kabur juga lah nak tengok show tue..aduhhh..tak dapat tengok dengan jelas..terpaksa kecik kan sedikit mata..malangnyer nasib aku nie..




Calvin Thoo dapat tepukan gemuruh dari penonton..rata2 bergembira dan berpuas hati dengan persembahan yang ada..nyanyian Fazly Zainal tidak mengecewakan,faradia juga begitu..best..ditambah lagi dengan 20 Yang Anggun lagilah diaorg seronok tengok Artis2 buat catwalk hahhaah..aper per pun semua enjoy..

Seblum balik..sempat call Calvin..aku nak tau dia kat mana ..nak Ucapkan Congrats..kat dia..yelah kan ..as a Friends bagi support..dia layak menerimanya..congratslah yerk atau usaha yang gigih itue..baru nak balik..dia dah suruh aku gi tempat makan2..sebelum nak pergi tempat makan tu..Jumpa Khairul..oh dia juga ada baca blog aku ..Terima Kasih Khairul coz sudi baca blog louie yang tidak seberapa ini heheheh..Hope Enjoy lah yerk..blup...



Bila g Dewan makan jumpalah Abg Zul,Abg Shah semua yang ada sempat ikut abg Zul sat Seblum balik tuk ambik2 gambar..kebetulan dia bawa camera..huhuu dapatlah ambil skit gambar aku tuk kenangan..

Apa2 pun i enjoy lah ...Thanx Calvin..and Abg Zul.

No comments: