Thursday 11 September 2008

Balik Kampung..

Yahoo balik Kg ..Dah lama rasanyer tak balik ..sampai aku dah banyak kehilangan ramai rakan lama..aku bukan lupakan mereka ..cuma aku sendiri tidak dapat nak terangkan keadaan aku disini..masa begitu mencemburui aku tuk berpesta sama teman2 ..mana mungkin semua itu..sedangkan ada banyak perkara penting yang harus aku lakukan disini..

Bila Anual Leave aku diluluskan aku rasa sangat2 gembira..biasalah sebelum ni kalau aku bekerja mana bisa cuti lama2 ..tapi kali ini aku happy sangat 2 minggu cuti tue..sure macam2 plan aku nak buat..

Dalam masa dua minggu tu aku rasa semua tempat aku boleh pergi ..dan dalam masa yang sama boleh lah aku jumpa semua kengkawan aku ..maklumlah semua kata aku lupa daratan kan..ini lah masanyer aku tebus semua kesalahan aku tuk jumpa mereka and happy kan mereka..

huhuu memasing sure dah beranak pinak dah..sedangkan aku masih single lagi..hahah sapalah nak kat aku nie..hahah tulah jual mahal sangat sampai sekarang tak dapat2 hahahha memilih tu memang tak salah kan...

Oh ya..plan ngan razi tuk jalan kat spore tu..aku rasa jadi kot..coz cuti dua minggu tu tak jadi masalah ..coz spore pun aku dah biasa..bila aku dok ngan nick dulu pun kat pasir riz macam2 tempat kat spore tu aku pergi..so tak jadi masalah kalau nak naik mrt ker bus ker teksi ker..memang kat sana very the bagus punya..tak macam kat malaysia nie semuanyer penipu ..tambangpun boleh tipu2..arghhh sedih lah...sedih dibumi sendiri nampaknyer..gi la negara org...hahhaa jahat aku kan

Apa yang penting tuk cuti ni ..aku nak luangkan masa tuk keluarga tersayang ibu aku yang amat dikasihi dan kampung halaman yang aku tinggalkan..pastinyer ibulah org pertama yang akan rasa sangat happy kalau aku balik...heheheh

Dalam kejauhan ini aku mau memohon maaf kepada kengkawan lama aku ..aku tidak pernah lupakan mereka..aku ingat dan aku ingin sekali bermesra di hari raya nanti ..aku seperti yang dulu ..sama sahaja..walaupun kota ini besar ..aku tidak pernah merasakan yang aku sudah cukup besar disini..sedangkan banyak benda lagi yang perlu aku atasi disini...

Kita jumpa nanti..cerita pasal kampung ni pasti best bilamana aku cuti nanti ..yahooo...

No comments: