Thursday 11 September 2008

CiNTA hITAM dAN pUTIH..

Ini adalah satu kisah hidup sepasang kekasih ..hitam dan putih ..title ini diberi kerana bagi louie kisah cinta mereka ini ibarat warna yang memang sesuai tuk dicantumkan..alangkah indah warna itam dan putih..tetapi disebalik jalan cerita ini..tersimpan seribu satu kisah cinta yang penuh dengan kesedihan serta keperitan...

Louie terpaku..sesi berbuka pose terhenti seketika..terpegun rasa bila sebutir ayat keluar dari mulut dia..ini adalah kisah cinta hidup dia..mana mungkin dapat dilupakan lebih2 lagi kisah cinta ini melibatkan cinta pertama mereka.



Mereka berkawan lebih kurang 17 tahun..dan mula bercinta hampir mencecah 12tahun..tapi hubungan mereka tetap sama..putih mempunyai kacukan mat saleh ..manakala hitam mempunyai darah india..mereka berkawan tidak mengira warna kulit malah ..keserasian bersama pasti buat org lain jealous....
Tahukah cerita mereka..mereka saling berhubung..balik sekolah sama..si hitam menyimpan perasaan terhadap si putih ..sedangkan pada hakikatnyer ..si putih hanya menganggap mereka sebagai seorg kawan ..hingga akhirnya berputik sebuah cinta..si putih meluahkan kepada si hitam...

Perasaan mereka mula timbul bila meningkat remaja..perjalanan hidup mereka mesra dan bahagia..hinggalah pada satu tika si hitam tidak mahu lagi begini dan menyatakan adakah kita akan terus begini..siputih memberitahu bahawa dia akan memberitahu kedua org tua..supaya mereka disatukan..


KEJADIAN yang hampa ..bila mana keluarga nya menolak si hitam..sedih..bayangkan perasaan si hitam ketika itu..keluarganya membawa siputih pergi jauh dari si itam..jauh dari perasaan sayang dan kasih sayang..bayangkan lah si hitam yang hanya terkapai2 mencari kekasih hati ..




Selang beberapa tahun ..si putih muncul..tetapi telah jodohkan dan berkahwin dengan insan pilihan keluarga..bayangkan perasaan si hitam waktu tu..lagilah merana..hinggalah ..




Pada satu hari ..selepas setahun si putih berkahwin dan merasakan rumah tangga itu tidak bahagia..dan cuba mencari si hitam..




Kerana sikap sayang si hitam ..dia sanggup menerima si putih ..kerana itu adalah cinta pertama mereka..mereka menjalinkan hubungan tersebut..mereka bahagia..


TETAPI..


dalam kebahagiaan itu..si hitam masih bertanya.."Sampai.. Bilakah kita akan begini...."

sEPI...

1 comment:

Anonymous said...

a ah..mel pun wat gak kisah dorang ni kat blog mel..sedey kan..17thn bercinte pun tak semestinyer kite kenal hati budi die kan...dasar Lelaki kaki FLIRT!!