Thursday, 11 September 2008

Warga TULIP story : "Skim Cepat Kaya"


Wow wee..Sudah seminggu rasanyer kita menikmati bulan pose.bagi yang tidak pose tu jangan la memandai nak tayang2 muka kat bazar ramadhan yerk..buat nyemak jerk..bagi la jalan dulu pada org2 yang berpuasa nie...tuk beli makanan mereka..

Oh ya..ramai nak shopping2 tuk raya nie..tapi ada banyak duit atau dah dapat ker gaji semua ni..masing2 dok memikirkan camner rasanyer nak balik raya and beli barang2 kesukaan mereka..arghh boleh pening kepala dibuatnyer ..nak2 kalau anak buah sudah ramai tersusun mintak duitraya ..mau pening kepala..

Oh ya..Dengar citer warga tulip sekarang memasing sibuk tuk masuk skim cepat kaya..bermodalkan 100++ sahaja..wow wee...tul ke tidak betul tu..tapi ada sorang rakan kita dah dapat bila mana dalam masa satu minggu sajerk duit dia dah ada rm1000 tapi dia kena cari owang ler dibawahnyer baru lah dia dapat duit..

Tak per la..louie sudahpun tengok dan dengar apa yang mereka bincangkan ..agak menarik terasa macam nak join ajerk..tapi kalau tipu siaplah org tu..

Apa2 pun semoga menjelang hari raya ni apa yang dicita2kan tercapai hendaknyer dan kita dapatmenghappykan diri kita dan juga insan2 yang kita sayang...

Hari ni nak gi bazar ada sapa2 warga tulip nak ikut tak..huhuuu jom...

No comments: