Tuesday, 26 August 2008


A : Wei Ujung Bulan Nie kO nak gi mana
L : Oh Louie nak g .........
A : Buat per nak g sana..
L : Eh..ada la...naper sibuk jerk nak tau..
A : Yerla kalau ko gi leh la aku nak ikut..berapa ramai nie wei..
L : ahhh jangan nak ngengada...aku gi sorang jerk..
A : HAH..KO gi sorang biar betul..
L : YER LA naper tak leh ker..ni Malaysia oK..bukan aku gi luar negarapun
A : La..setahu aku bila masa plak ko ada kawan yang tinggal kat .....
L : heheh..aku nak cari cinta kat sana...heheh..mana tau jodoh aku ngan org sana..
A : Lain jerk bunyi dia nyer beb..ko ada kenal seseorg ker...biar betul ko ni..dah ready ker..
L : Hurmmmm entah la wei..berbelah bagi juga..aku pun tak tau aku sayang dia atas rasa sayang atau hanya rasa simpati ...ah aku tak peduli lah..nak gi jugak..
A : jauh2 ni aku tak percaya la wei..
L : Aku JUGA..tapi aper salahnyer kalau aku pergi bercuti kat sana..tak salahkan..lagipun mmm aku rasa kosong sangat kat sini..
A : LA...Bukan ker ko ramai kawan per kat sini..
L : Aku nak cari lover ..kawan memang bersepah la..
L : ehh dah dah aku nak balik..nanti la..kalau ada gambar aku ngan dia aku masukkan dalam blog ok..heheheh..sajek jerk nak tayang ..wahhahaha..ok lah wei nak naik atas dah..jumpa nanti ok.. kalau aku jadi aku pergi la ..kalau tak ..aku stay la..

No comments: