Sunday, 24 August 2008

just wish you bahagia my Bro...

Dah lama louie tak Coretkan kata2 ini buat insan2 tersayang ..kali ini louie nak bagi tau kat semua org ..Dia adalah insan yang Amat louie sayang sampai ke hari ini...Dalam perjalanan idup louie dan louie tidak sesekali menyesal mengenali beliau..hati rasa bangga dan terus bersemangat tuk teruskan cita2 walaupun banyak rintangan yang melanda...
Perjalanan bermula dengan satu kisah menarik yang boleh louie kenang dan menjadi satu contoh yang baik buat louie tuk masa2 akan datang...


Louie pernah Lost ...satu tika dulu..pernah kehilangan semangat tuk teruskan idup..alangkah bodohnyer waktu itu..saat2 louie down dulu...louie mengenali insan ini..dialah satu2 nyer ..atau lebih tepat lagi ..org pertama yang pernah membuatkan louie rasa hidup ini cukup bermakna dan dengan kasih sayang yang diberikan louie tidak putus2 tuk teruskan perjalanan idup ini..

Inilah Abg Nizam..Dia bukan lah abg kandung louie..walaupun louie ada 4 Abg Kandung ..tapi louie rasa dialah insan yang layak dipanggil abg..dia bagi segala nasihat dan teguran yang tidak pernah putus..dan mengilangkan rasa sunyi louie..pernah dulu louie sanggup lakukan aper sahaja tuk ketemu beliau...

Louie kenal dia waktu dia masih belajar di UITM shah alam..louie datang berjumpa dengan dia..dia sangat baik dan sangatlah rajin..tak pernah louie jumpa org seperti dia..membuatkan louie rasa...louie nak jadi yang terbaik seperti dia...

Ini kak syah ...isteri dia..Abg Nizam yang bawak louie jumpa dengan kak syah..waktu tu mereka belum berkahwin lagi..masih jadi teman tetapi mesra..alangkah bahagianyer mereka ini..
Kasih sayang yang louie dapat dulu tentunyer terpaksa di bahagi sama rata...tapi selepas AbG Nizam berkahwin..kasih sayang itu pastinyer diberikan 100% kepada isteri tercinta...selebihnyer pastinyer kepada permata hati...


Tengoklah Anak mereka comel kan..Abg nizam Banyak bantu louie..dia tak pernah menghampakan dan memberi dorongan ..waktu tu louie hampir2 berhenti belajar..tapi dia kata perjuangan perlu diteruskan..akhirnya louie tamat juga belajar...Hadiah dia bagi dulu ..masih kekal louie simpan..kain yang dia berikan ..tetap louie gunakan tuk buat Sembahyang...

Tapi kini..

Louie segan lah.. tak tau kenapa...louie sekarang dah lain...dah tak macam dlu...kenapa yerk...


Sebelum louie akhirkan kata2 ini..Louie nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada abg kerana pernah memberi semangat kepada louie dan memberi dorongan yang membina buat louie..louie kagum dengan abg dan harap satu hari nanti louie boleh berjaya seperti abg juga..sampaikan salam louie pada kakak..sorry kakak tak dapat nak jumpa...InsyaAllah Jika diizinkan kita pasti ketemu...
Semoga Abg Sekeluarga selamat pulang dari Mekah..Doakan Louie D sini YA...Salam Penuh kenangan..

No comments: