Tuesday 26 August 2008


Semalam kau hubungi aku ..
kau tak dapat tidur..
kau bagi tau aku ...
kau sakit..

Aku jadi risau..
kenapa macam tu..bertahanlah..
kau bicara dengan aku..
kita ketawa..tapi jangan menangis..nanti aku juga turut nangis..
kita ketawa sahaja selagi yang boleh ..seboleh yang mungkin..
kerana aku tahu..akhirnya aku akan menangis..Ya Tuhan Selamatkan la dia..

AKu dah bagi tau kau..
Tunggu aku ..tunggu sampai aku datang sana..
kita jumpa..waktu tu..kita habiskan masa bersama..

Aku risau..
aku takut aku tak sempat..
bila malam ni kita borak..esok kita pasti nak borak lagi..

Ya kita pasti borak..tapi bukan sekarang ..
kredit aku memang tak cukup tuk hubungi kau selalu..
kita jumpa nanti..
Aku nak bahagiakan kau..selagi yang kita mampu..
ya kita ketemu nanti..Bila ..HUJUNG BULAN INI AKU KE SANA.

Aku dah janjikan..kita jumpa ok..nite..

No comments: