Thursday, 31 July 2008

S.E.X. Tagged

Dah Kena Tagged... by Melissa..huhuu dah pandai tage org eak...

And the topic this time is quite taboo to Malaysia which is S.E.X.
hai yooo hebat nie.. ....Let's start the tagging session:

1.Pertama kali mendengar perkataan SEX, apa reaksi anda?
Uuuuuu....rasa cam malu memula pun ada mesti telinga aku merah giler kalau cakap pasal Sex nie..

2.Siapa yang mengajar anda tentang SEX?
Kengkawan sekolah menengah aku la aper lagi..banyak citer blue umah diaowang..tengok reramai hahaha..

3.Angan-angan anda dalam SEX?
Dapat yang hot body..perghhh...mesti aku tido kepenatan kat tilam yang macam owang putih tu ada air kat dalamnyer..huhuu

4.Perkara yang sering anda lakukan bila anda teringinkan SEX?
Hurmm..alamak mmm..camner nak cakap eak..tengok dvd aar per lagi..

5.Ceritakan pengalaman SEX paling dasyat anda?
Amboii ni buat org yang dah kawin boleh la citer kan..but me..hmmm..
PERNAH LA JUGAK..3JAM PERGHH...

6.Tunjukkan satu gambar anda yang paling MENGGHAIRAHKAN..

Ghairah ker..huhuu boleh la kan..:p

7.Penuhkan slogan ini : SAYA SUKA SEX KERANA...
"Make Me Feel Batter..All Night Long "

8. TAG 5 orang rakan anda:
1. Aj
2.Petanda
3.Seleb
4.Cacat Cinta
5.aman

Huhuu..SAFETY SEX FRIST PLZZZZZZ...

1 comment:

Mimie said...

lee ko gersang ek? kalo ko gersang nyanyi la lagu kumpulan gersang... hahahah