Wednesday 30 July 2008

Daughtry in Malaysia


Non stop for today..semalam dah pergi clubbing ngan group Razi ..seawal pagi aku dah bangun pagi tuk gi kerja..alangkah gigihnyer aku..nasib baiklah aku dapat bahagikan masa aku tuk sekian kalinyer..huhuu satu perubahan gak tue...

Pagi2 lagi Razi dah msg..dia kata dia ada kat Starbucks pavillion..kebetulan dia ada di sekitar kawasan office aku so boleh la jumpa dia kejap tuk dia copy semua gambar2 yang kita org ambik semalam..

Oklah toksah ler citer pasal semalam ..hari ni plak..aku menahan keletihan yang amat sangat..bukan aper ..petang nie jerk aku dah sambung tuk tengok kOnsert Daughtry Live kat One Utama..tiket dah dapat..semua tu aku dapat dari mimie..ada gak org yang makan hati tak dapat pergi..actually aku bukan la ikut sangat perkembangan daughtry nie..tapi boleh dikatakan jugak la lagu si botak ni sedap2 jugak kalau didengar dengan teliti..huhu..bila sebut pasal konsert ni ..aku rasa cam bersalah plak kat org2 yang betul2 nak pergi tengok daughtry tu..yerla dipanjangkan cerita budak office aku sanggup beli phone Sony Ericson..semata2 nak dapatkan tiket..pastu kena tipu plak tu dengan penjual tu ..langsung tak dapat..kasihan kepada insan yang bernama lin..(Im very sorry lin, i pun dapat tiket dari kawan..and kawan i pun dapat tiket dari bos dia..so so and so sorry ok) jangan sedih k..

Jumpa mimie pukul 4 lebih..kesian gak kat dia..coz terpaksa patah balik ambik tiket..Penat aku semalam tak habis lagi..kesian kat dia sekali lagi kerana terpaksa tunggu aku tido kat foodcourt half hours coz aku terlalu ngantuk and keletihan..thanx sangat2 mimie..
Kitaorg sempat beratur awal tuk tengok Konsert..Keadaan memula rasa cam tak meriah..tetiba kitaorg terpaksa beratur panjang..coz org makin lama makin ramai..ujan plak rintik2..cam drama la plak..mimie tak habis2 tanya aku,ok ke tidak kalau ujan..aku cakap ok..cuma aku agak kepenatan..

Sebelum Daughtry keluar kitaorg terpaksa tunggu hampir 5jam yer tuk tunggu dia kuar..tapi show2 sebelum daughtry memang gempaq habis la ..puas hati sangat2 ..walaupun penat berdiri..aku ngan mimie dapat tempat depan sekali..kepuasan memang ada kat situ..coz dapat tengok si botak tu nyanyi depan2 mata..hahah..show dia memang tak menghampakan..best giler2lah hai..apa yang sempat kitaorg rakamkan tu ler yang kita dapat..lelebih lagi dapat tengok konsert free2 yang macam nie..anyway thanx la kat mimie coz sudi ajak louie.ok..Tak ketinggalan juga louie rakam video tu jugak tuk lin ..coz dia tak dapat pergi..cian kat lin..sorry lin yerk..heheheh..and others 2..bukan disengajakan tiket 2 jerk yang ada kalau ada lebih sure dah ajak dah.


Hope dapat tengok lagi pada next konsert..yeee haaa... :)

1 comment:

kekbatekpremium said...

lee.. thanks la sudi teman kan aku. hehehe anyway sorry kalo tersebab rokok hilang aku mgamuk giler ari tu. hahahaha.. nanti ade tiket free lagi aku ajak ko ek