Saturday 26 July 2008


Party at Maison..


WHATEVER KL is BACK presenting:

Anthem 1979-1999 R.I.PRemember your bell bottoms? Your smelly armpit when u stayed back in school to play football? Remember you try to look like Liam Gallagher and ended getting your hair cut by discipline teacher?Now, we are bringing the big bush back.A night of growing up music (which means you are old) from indie rock, new wave, dance anthems, punk, grunge and brit pop.This is it, the night when we can be 18 again.WHATEVER KLAnthem 1979-1999 R.I.P25th JULY 08Maison Club.

Aku kuar office tepat jam 7.45pm..oh my God..aku rasa cam lambat plak..nak ke tak nak sms si razi nie..lagipun dah lama benor aku janji ngan dia...nama pun dah dalam list ..tak sedap plak kalau tak pergi..nver mind la..tengok keadaan macam mana dulu..sampai train jerk dah pukul berapa..arghhh letih nyer ..nak tunggu lagi aper lagi..train plak lembab cam aper ..tapi aku tetap katakan dalam hati aku kalau sempat boleh la aku join dia..lagipun aku sendiri tak pernah nak join new group..asyik group yang sama ..boring la jugak kan..

Aku dapat msg dari razi..goshhh he still want me pergi org just nak jawapan jerk eak..hmm..aku makan kat bawah ngan mimie ..terus kelang kabut balik rumah tuk bersiap..aku sempat cakap ngan mimie nak pinjam camera in case ..manalah tau party tu best giler so dapat la join diaowang..

Aku dah pun siap ..dah pun janji ngan razi tuk pergi..dia call aku tanya dah sampai ke belum dalam lrt dah kul 10.44pm(dia memang datang tepat seperti yang dia janjikan)cuma aku jerk belum sampai2 lagi ..sampai kat monorail lagi 5 minit kul 11pm..ah dah terlepas waktu guest list..tup tup razi msg dia kata 11.30pm..aku cakap kat dia lagi 20minit aku sampai ler..nasib baik dia sanggup tunggu aku ..walaupun monorail lembab macam @#!@$*..aku tetap sabar

Sampai sana.Jumpa aku gak ngan razi(dia memang good guy)..happy gak coz kengkawan dia pun sporting giler ..cuma tu ler im getting crazy..coz lagu dia buat aku pening giler babi aku memang tak pernah dengar lagu2 ni ..cuma shah jerk yang pandai nari..dia nari memang melert..razi plak entah memana lak dia gi..hmmmm ..lagu..ahh sedih ...aku minat R&B and House music..camner la nak nari lagu tu

Datang giler si slash so ada gak ler member nak gelak ketawa..kak she and ratna pun ada sekali..hmm diaorg pun berpendapat yagn sama cam aku ..arghhh..peliknyer camner la diaorg pun leh sesat kat party nie..hmm sama lah kita..tapi the crowd memang melert la ..semua nyer stylo mylo..sempat gak ler cuci2 mata and sorang mamat ni sanggupu tunggu aku depan pintu..sorry tak layan ok...walaupun aku rasa cam pening ngan ngan lagu party ni, tapi ada kengkawan razi at least tak der la boring sangat kitaorg sempat ambik2 gambo lagi..fun la jugak,hmmm maybe frist time lepak ngan diaorg jadi malu sikit ler..maybe next time dah ok pun..aper per pun thanx Razi..lain kali kita kuar agi k...pagi ni kerja pastu sambung tengok Daughtry live kat ONE Utama..YEEE haaaaaaa...nak pergiiii walaupun penat giler...

With Sharel control hensem yerk..

With Shah yang best giler menari

Mr cowboy..huhuu Razi

IKa.. huhuuu nice

ika,razi and slash

yasir,sharel and shida
huhuu..with all of them

COOL dude

Going back la after finish....wing.. :P

No comments: