Saturday 29 September 2012

Senyuman Kau

Tiap kali ulang lagu sama..tiada lagi lagu lain..

Derita itu perit lagi perit dengar lagu kesukaan dia..

kenapa kau berlenggu malam aku dengan janji2 palsu..

aku sudah bosan berkawan dengan kau ..sebab kau sangat hipokrit..

Semalam yang berlalu perlu tahu akan hari nie punya jalan..

selalunyer dia ambil idea dari otak aku..bukankah itu untuk simpanan..

Warna ungu cantik tapi kalau warna Pink..org mengata..kenapa?


Cakaplah dengan nada jelas sebab kalau tak jelas..movie ditonton tidak faham..

Aku bukan pelawak ..tapi aku penghibur..kalau tak de aku mampukah korang gelak ?

aku suka senyuman kau..tapi kenapa kau begitu skema..

warna dia sinonim dengan aku..dulu aku cepat bosan ..

lagu baru bakal berkumandang..aku suka menyanyi di bilik air..

kalau kawan ajak jalan aku jalan..party biar party..tapi jangan ambik kesempatan tau..

aku bukan mudah mengaku kalah ..tapi aku cepat bagi peluang kat org lain..

ambilah gula banyak2 agar ianya manis dipandang mata..

jangan cakap lagi..sebab waktu tidur sudah terlepas.

No comments: