Sunday 30 September 2012

Percaya atau...

Impian tuk ke Paris tapi ajaknyer ke Australia..

Bagaimana nak merebut sebuah kebahagiaan atau nanti hanya nota penting..

kalau kawan yang ada kita tidak suka..bagaimana nak cari yang baru..

tertanya lagi sesuaikah aku berimej begini..?

Kenapa dalam dunia ni semua org suka barang free..

Kemalasan itu satu penipuan..pergilah jahanam ..

Buat nescafe ..tapi tidak berjaya..kenapa perlu org lain sediakan..

Duit nak simpan susah ..duit nak habiskan ..jangan cakap..

Aku tengok bawah..kadangkala aku terfikir aku terjatuh atau terjun..

Kalau esok aku org yang sama..kalian pasti bosan..

Macam mana nak cari locan..disini tiada paya..

kawan kacau ..tapi mereka tidak faham bahasa..

yang datang bukan yang berjiwa murni..hipokrit..

jangan layman drama manusia..mereka tiada idea..

tengok ...October dah datang..ape dah kau buat dengan September.. ?

Tunduk .

No comments: