Friday 1 October 2010

Selamat Datang October


Jauh sudah aku melangkah..selang beberapa bulan sudah masuk bulan 10 ..Aku Sentiasa bersyukur dan panjatkan segala doa semoga hari-hari mendatang lagi baik..dan dijauhkan segala musibah dalam diri..


Terkadang aku termenung sendiri..kenapa aku tak boleh lupakan Notty aku..aku asyik tengok pic dia dari jauh..dan dengan kedegilan aku ini ..telah memakan aku sendiri..aku tidak lagi berpindah ke lain hati..kenapa dengan aku ini..bukankah dia sudah lama lupakan aku ..dan tidak inginkan ikatan..haruskah aku terus begini..entahlah..


Kekadang semangat aku naik..kekadang turun..biasalah ..mana ada org selalu gembira dalam dunia nie..kekadang aku sanggup happykan org lain dari diri sendiri..mungkin itu lebih baik..sambil2 itu bisa ubat luka aku..


Perkembangan aku tuk kalian semua agak baik..muka aku pun adalah juga sedikit tembam hahah kira tak der la cengkung macam dlu...aku dah mula bersemangat kali ini..


Ku harapkan October ini memberi sinar baru dalam kehidupan..tuk aku melangkah dengan lebih bijak lagi..Adakah aku sudah dewasa..yer aku mahu dewasa ..tapi aku belum puas jadi kanak-kanak..kerana keseronokkan itu sangat indah..

1 comment:

Alli said...

all the best k