Friday 29 October 2010

Sekala Sekali Menangis Ada Baiknyer..


Hari tu saya nyanyi lagu kat karaoke dengan penuh perasaan sekali..saya tak tau aper yang telah saya lakukan..kenapa saya sanggup melukakan hati sendiri..saya permainkan diri saya dengan kata2 Cinta..Mungkin saya cuba meluangkan masa tuk menerima segala yang datang..pada hakikatnya saya sendiri belum bersedia tuk semua itu..

Adakah perkara yang saya lakukan ini Bodoh..atau saya sendiri memperbodohkan diri sendiri menyukai org yang tak sepatutnya ..saya sendiri sedar ini adalah satu permainan..dan saya bermain di dalamnyer..kenapa saya tidak sudahi dengan kegembiraan..

Yer saya sangat kalah dalam pertandingan ini..dan kekalahan itu adakalanya amat melukakan..lebih2 lagi kekalahan itu jatuh kepada seorg perempuan..oh tidak..

Setelah saya menagis..keadaan kembali lega..dan saya sangat2 lega..saya senang menangis..dan saya senang tersenyum kembali..sapa kata saya terluka sangat2..sebenarnya tidak..dulu boleh lah ..sekarang saya sudah dewasa..kadangkala sekali sekala menangis ada baiknyer bukan..

Sekarang saya buzykan diri menyaipkan segala tugas2 saya dengan baik..saya tak nak lukakan hati saya..kerana saya sayang diri saya lebih dari segalanya...semoga saya sayang diri saya sendiri terlebih dulu sebelum org lain...

Semoga perampas itu bahgia..kerana esok lusa dia akan menderita seperti manaa yang dia lakukan kepada saya..Amin...

1 comment:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

jangan la sedih2, aku kan ade, jom lepak jom