Friday 29 October 2010

Kan...

Berjaya juga saya menyiapkan Tugas saya hari nie..Sedikitpun saya tidak sedar yang masa begitu cepat berlalu..balik2 dari Outstation saya terus putuskan tuk berkerja keras menyiapkan segala kerja yang saya ada..Bukan Mudah ..Saya Memang perlukan Kekuatan setelah apa yang terjadi kat sana..hmmm..panjang citernyer..dan biarlah saya simpan sendiri apa yang terjadi..

Selang beberapa hari nie..saya citer kat teman2 rapat saya ..agar perasaan beransur lega..hmmm kekadang saya tak bley pendam sorang2 ..saya rasa sangat sedih tika itu..apa salahnyer saya perlukan nasihat dan teguran..supaya saya menerima segala yang berlaku seadanyer...

Kekuatan yang ada pada diri saya nie...saya bina sendiri..walaupun saya hampa dengan sikap kawan2 ..namun begitu saya harus lupakan ..yerlah kan balik2 nanti saya akan berjumpa juga dengan mereka..ahhh biarkan sahaja segalanyer berlalu..

Saya rasa saya senang jadi diri saya..apa yang saya lakukan ini adalah ikhlas..luahan hati saya juga ikhlas..saya nyanyikan segalanya hanya tuk diri sendiri agar terubat keresahan yang ada...bila ada yang ingin pergi dan tak nak berkawan dengan saya..saya tidak rasa sedih kerana Tuhan itu memberi peluang bagi saya mengenal manusia ..dan memberi peluang juga saya berkawan dengan yang lain..inilah dinamakan kehidupan...

Kawan yang datang..dan juga pergi amat saya hargai..saya sememangnyer tak bley nak paksa sapa2..hanya yang boleh terima saya seadanya yang bisa kekal dalam hidup saya..

Semoga hari2 mendatang akan lebih cerah lagi..Sama-samalah kita berdoa..

No comments: