Sunday, 5 September 2010

Raya Yang D nanti..


Harap2 dapat siapkan kerja secepat mungkin..ari nie gi bazaar ngan 3 org kawan office..gi Jalan Tar..memang bestlah kat situ banyak barang..yang bestnyer ada kawan nak gi sana..kebetulan ujan renyai2 ..agak basah jugak ler kitaorg..tapi tu ler kan..louie tak beli aper aper lagi..tengok lah esok cam ner ..kalau jadi beli la sikit2.

Hari ni Ahad..louie gi beli barang tuk keluarga sorang..memandangkan semua kengkawan sibuk dengan hal masing2 so louie bley round kat tengah2 tu 100 Kali..agak penat dan letih jugak berjalan..tapi demi keluarga tercinta dan kemeriahan di hari raya nie..pembelian di teruskan juga..heheh tak sabar rasanyer nak bagi diaorg hadiah...

Walaupun penat tapi hati sangat gembira dan puas ..harap2 raya tahun ini memberikan sinar dan kegembiraan yang nyata buat kita semua..

Aper aper pun Raya lagi satu minggu ..Kepada kengkawan semua louie nak mintak maaf bebanyak seandainya ada keterlanjuran kata dan tingkah laku yang tidak menyenangkan kalian..

Louie akan jumpa lagi kowang di episod akan datang ok..jaga diri ..jangan main mercun..Seee yaaaa..

No comments: