Tuesday 21 September 2010

Raya Tahun InI


Banyak2 Rumah aku pergi Tahun nie..lepas jerk balik dari kg..kena focus on my job dah..tau tau la kalau dah kena kerja kan mana ada masa nak fikir hal2 yang lain..Syukur Alhamdulillah..Raya Tahun ini persiapan sangat Awsome..kira banyak la persiapan aku buat..terutama buat my Family ..happy sangat dapat balik kg..

Ok Dipendekkan cerita..Tahun nie dapat gak beraya ngan kawan2..yang bestnyer dapatlah gi jemputan dari pada Wan..dia kalau buat open house mesti gempax..sapa tak datang rumah dia memang rugi..biasalah kalau tak der fotoshoot memang tak best..diapun jenis sporting gile..gambo yang diorg ambik pun memang meriah ..

kat sana louie jumpa semua kengkawan lama..rupanyer aku ramai kawan ..yang bestnyer ada yang add aku kat fb coz baru pertama kali jumpa aku kat open house..kelakar kan ..sesi open house and sesi jodoh rupanyer..hahah biasalah

Per per pun ..Tahun nie sangat meriah..almaklumlah pas jerk open house terus jalan2 ngan kawan2..panjang kitaorg borak..sangatttt seronok..

Keseronokan berpanjangan..harap2 raya tahun depan dapatlah kita sama2 nikmati..Amin..

No comments: