Thursday 2 September 2010

Hadiah Buat Kawan...


Assalamualaikum...W.B.T

Tau tak jam pukul berapa sekarang it 4.30am okey and i cant sleep..dah beberapa kali cuba lelapkan mata last2 memang tak berdaya..maka inilah hasilnyer...

Rajin pula louie menaip tuk sekian kalinyer..dan dengan hasil yang bertahun2 lamanyer..mungkin sapa2 yang dah buka page louie sama ada kenal ataupun tidak kenal..akan mengetahui sapa diri louie yang sebenarnya...luahan hati yang tidak dapat ditipu atau direka oleh mana2 ruangan majalah..tak kisah la org nak cakap aper..

Louie ingat lagi pesanan Kawan-kawan.."Sekali kau dah menaip" jangan sesekali tuk berhenti..pernah beberapa ketika louie rasa down sangat..rasa nak tutup jerk blog nie..yerlah kan org kata kalau kita terlalu cerita pasal kita kat dalam blog ..mean kita sendiri show off kita nyer life kat org ..then org bley senang2 jerk anggap kita ituew dan ini..bagi louie..ada berjuta blog org buat..ada macam2 cerita mereka bawa..kalau tak suka wat per la bukak blog louie..

Tiap kali louie type blog ..tak kiralah time marah ke,time happy ker, time sedey ker..louie tetap dengan pendirian louie bahawa segala yang ditype adalah utk kepuasan sendiri dan juga tuk menghiburkan hati org lain..mungkin sedikit sebanyak bley buat org tenang,lega tak pun rasa geram nak kenal ngan louie kekekek...tapi bagi yang menyampah tu ..nak wat cam ner kan..louie tak pernah nak paksa org buka my blog..

Atas Rasa terima kasih louie pada kawan-kawan yang sudi ikuti perkembangan louie kat sini ..louie sediakan beberapa Poem,Cerita, dan juga Fantasi hidup yang mungkin ada kena mengena ngan idup kowang..dan mungkin juga tidak ada sama sekali ..tapi kata Ustaz louie ..Ilmu yang baik akan dibawa sampai kita mati ..itulah satu2nyer berkalan kita di dunia ini yang bisa menyelamatkan kita di Akhirat kelak..Amin...

Bagi yang suka dan rajin buka page..Thanks Q so much..louie ni bukan sapa2 ..louie insan biasa sahaja yang inginkan semangat dari kawan-kawan,kasih sayang dan juga teguran..tak salah kan?

Oklah kengkawan ..nanti kita jumpa lagi di episod2 akan datang..baju kerja tak gosok lagi nie...louie jumpa kowang nanti yer...opsss sebelum terlupa ..jangan lupa layari.. :

www.malikizainal.blogspot.com

See you there...

1 comment:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

yeah, teruskan, chaiyok!!!