Wednesday 28 July 2010

Mtv Tak Jadi..Terengganu Juga Mari


Ari Tu baru buat keputusan tuk Tidak pergi ke Konsert..aduh kecian kat mimie..yerlah aku yang beria-ia nak pergi last2 terpaksa batalkan niat..jangan marah yerk..kita kejar ketty perry kat spore plak kuang kuang kuang..hehehhe

Perjalanan ari ini diteruskan lagi..Datang lambat..( Wajib) Motif sangatkan datang lambat..ari ini..yang jaga depan office MC,Bos aku EL..maka terkejar2 lah diri aku dengan segala benda yang ada..mana nak jawap call ..mana nak buat itu..mana nak buat ini..alamatnyer kerja aku tak siap..kerja org lain plak aku kena buat ..nasib2...sempat attend meeting jap..hmmm..semua menjeling jerk aku masuk lambat..adoii doii doii...

Perkara yang membuat aku kelangkabut ari ini adalah menyiapkan segala kerja org lain..dan segalanyer masih ditangguh lagi..inilah tugas aku..huhuu..esok aku janji akan datang cepat semoga dapat siapkan kerja dengan jayanyer..

Tadi lunch makan roti sahaja..lapar gile ari nie..bila aku nak jogging pun aku tak tau..tapi activiti ini harus diteruskan supaya badan akan nampak lebih menarik..nanti kalau kat kemaman kenalah kelihatan menarik..manalah tau temu jodoh kat sana..motiff sangatkan..hahaha

Awayday Company aku akan diteruskan ..namapun committekan..kenalah turun serta..huhuu..segalanya tidak dapat dipisahkan lagi..semoga segalanyer mendapat kejayaan dan kemeriahan disana kelak..

No comments: