Thursday 29 July 2010

Makanya Senyum...


Tau tak keletihan memuncak ari nie..mana tak nyer dari tengahari keluar ..malam baru balik office..yerlah persiapan tuk ke Terengganu main2 pasir sangat berjalan dengan lancar..beribu Bos aku bagi duit tuk dihabiskan..wah meriah..tuk LuckyDraw nanti hadianyer sangat2 ler berbaloi dan menarik..tertarik sangat2..mana tak nyer..kalau committe yang pilih sureler tau barang aper yang bakal dimenangi kelak..hahahah sangat seronok okey...


Hari ini tak pula aku bisa tuk bertanya khabar sapa2..semuanyer tertanya2 kemana aku pergi..yerlah menyiapkan segala macam benda dalam masa yang singkat amat2lah sukar sama sekali..tapi aku mahu kalian tersenyum kelak..kerana kita masih ada harapan tuk bersama..


Tuk makluman korang ..bukan semua org senang dengan apa yang kitaorg lakukan ada sahaja sabotaj yang ingin dilakukan..aper pun diaorg buat..ada aku kesah..aku tak kose nak layan selagi bos aku kata ok..kita harus bersemangat melakukan kerja..


Yang Penting..nak main2 Pasir pantai..yeayyyyyyyyy...

No comments: