Wednesday 26 May 2010

Muka Buku..

Dulu saya tidak tahu aper itu Muka Buku ..Sehingga saya mengenali Facebook yang pada asalnyer memang susah tuk difahami..

Kemudian saya mengadaikan masa saya dengan main game2 bodoh yang sangat kreatif sebenarnya..

Saya akui ..terkadang saya rasa sunyi..dan terkadang saya rasa bosan kalau tiada siapa membalas komen2 saya..

Facebook juga buat saya gile..tapi dalam masa yg sama memberikan saya tenaga tuk mencari teman-teman lama dan baru..

Sedar atau tidak..saya hanya mengadd org2 yang saya kenali dan ingin kenali saya..bagi yang tidak saya kenali dan tiada respond keras macam batu..tentunyer saya akan delete..

Saya tahu rakan2 saya mengetahui gerak geri serta perkembangan terbaru saya melalui laman muka buku ini..

Bila page saya kena spam..baru saya tahu..saya telah menghabiskan banyak masa tuk mendelete dan melayan benda2 yang tidak berguna..

Urmm..oh sebenarnya saya mengharapkan sesuatu yang lebih baru yang membolehkan saya tidak perlu membuka page banyak2 kali tuk mengetahui siapa org itu...

Hmmm saya sudah bosan sebenarnya..Nasib baik Yahoo messenger tetap di hati..

No comments: