Friday 21 May 2010

Isyarat Saya..


Fuh..pejam celik pejam celik dah abis dah waktu berkerja ari nie..rasa malas nak jalan2...sampai futsal pun saya tak pergi...bersiap tuk balik..tapi singgah kedai mamak makan roti dulu..kenyang..

Sampai rumah rasa cam nak kemas rumah plak..dah siap cuci aquarium..pastu mop lantai dan segalanyer..best2..siap semua terus online..

Plan saya tuk esok ..saya akan siapkan segala kerja dengan jayanyer..saya sangat bersemangat tuk esok..today pun saya tak mau fikir2 aper sangat sebab saya rasakan..masa saya adalah di office..tadi meeting pun balik lambat..sangat lambat ok..lelama kat bilik meeting tu pun bukan boley buat per pun..dengar dan terus dengar ..nasib baik dapat siapkan dengan cepat...yeay saya suka..

Malam2 cam ni saya plan tuk online sepanjang..tak mandi lagi nie..arghhh sangat tak larat ler..update blog lagi best...saya tak mau sapa2 paksa saya..saya mau buat aper saya suka..yer..saya ada isyarat idup saya sendiri ..tolonggg la jangan paksa2 saya..

No comments: