Friday 14 May 2010

Golongan yg dicemburui..


Tamparan hebat berlaku minggu ini..kalau seribu kali tampar pun aku tak pernah nak terasa sampai sebegini rupa hidup aku..aku bukan sahaja menjadi bahan tuk diperkata..yang peliknya adalah kerana sikap cemburu manusia yang memang tak habis2 dalam dunia nie..kalau nak diikutkan..mau sahaja aku pekakkan teliga dan berjalan catwalk macam super model..sayang ketinggian aku cukup2 makan sahaja..

Dipendekkan cerita..kat office aku ada yang memang tak senang duduk dengan aku..yerlah mereka kata aku ni nak kawan ngan org yang lawa2 sahaja..nak gi tempat2 class sahaja..urmm dalam hati aku ..aku tak pernah pun berasa dan menganggap sebegitu..aku tak pernah merasa hidup aku mewah dan juga aku mau kehidupan yang sebegitu..segalanya aku serahkan bulat2 pada Tuhan yang maha esa..

Semalam aku terpandang satu kata2 di YM kawan aku..kat situ jelas sekali mereka memperkatakan tentang geng2 aku..aduhhh apalah salah dan dosa mereka..mereka sendiri tak ambik port pun hal korang..apatah lagi ambil pusing hal berlaku tentang dunia kowang..adakah kerana kawan2 ku dan juga aku tak melayan sangat korang sampai korang tergamak mencemburui kami..

Susah jadi sebahagian bintang2 popular kat office ni..ada jerk kata-kata yang tak sedap di dengar..ni belum jadi artis lagi..dah jadi nanti ..entah aper agaknyer yang akan berlaku..

la ni aku diamkan sahaja..aku malas nak lawan..aku cuba buat baik dengan semua org..kalau balasan aku beri tidak seperti yang aku harapkan ..tat it..lantak korang ler..malas nak jaga2 hati org nie..hati sendiri tak der sapa nak jaga..anyway..aku happy menjaga boboy ( my Tasmania ) dd,bb,mimi,comel,nakal,lala,titi,kiki..bagi makan diaorg lagi best..tak sunyi aku ada diaorg semua..

per per pun kawan2..jangan la cemburu kerana kesudahannyer..kitaorg yang Vogue..sekian.

1 comment:

AkU said...

makhluk mcm tu..lempang laju2 je..bior jadi lempeng..suke sgt ye selak kain org...hmmmm..~