Saturday 10 April 2010

Rosak Yerk..


Oh..kali nie my baby memang tak dapat nak diselamatkan..nampaknyer saya akan menukar ke phone baru..tapi takat nie belum ada tanda2 nak pakai phone baru lagi..tak per la maybe belum ada rezeki lagi..

Louie ada satu numb jerk sekarang yang bley di hubungi..so kepada kengkawan yang tau numb baru i..make sure save and jangan bagi kat org lain ok..penting tu..yerlahkan zaman sekarang banyak betul org yang tak betul..yang suka edar2kan no telephone kat org lain..kalau org yang tak kenal tu..sekian la jawapnyer..malas nak layan ..

Kerja makin bertambah..banyak benda nak kena satlekan ..then last sekali segala-galanyer jatuh ke tangan ku..so aper yang harus aku lakukan sekarang nie..datang kerja awal..siapkan segalanya dengan cepat ..sebelum segala kemungkinan yang bakal berlaku nanti...adoiiii gonna attend another meeting..alamatnyer habislah aku tak faham aper aper..

Sekarang banyak nak kena study ..nak kena tick tick dan tick.....come on baby cecepatler..dapat baru..senang sikit nak call2 nie...sementara tunggu allowance phone..so kena banyak bersabar dalam segala hal nie..huhuuu..kerja makin banyak bila la aku nak naik pangkat nie..hehehe berharap la jugak..tapi tak per kalau belum tiba masanyer..kerja tetap kerja..

So ..sekarang memang sedia tuk jumpa semua kengkawan..cuma kena set betul2..sebab saya memerlukan phone baru sekarang nie..tunggu blackberry yerk..yeay...

Ok lah kengkawan ..aper aper can call me ..numb still actif ..nanti per per kita jumpa lagi ok..take care..semua..

No comments: