Monday 29 March 2010

Perjalanan Yg Biasa..


Oh..terkadang saya lemas dengan jawapan sendiri..

Saya tidak tahu berapa ramai kawan yang saya kenali tapi mereka tetap memanggil saya kalau jumpa kat mana-mana..maaf saya agak blur nama kamu..

Tempat yang saya suka pergi adalah di taman permainan..suasana indah ..disitu saya sejukkan ati saya yang gundah gulana..

Terkadang saya teringin pergi ke atas bukit menikmati keindahan alam semula jadi..

Saya suka berenang..tapi masih belajar macam mana ikan bley berenang lama-lama..hmm i wonder ?

Saya selalu fikirkan tuk jadi org lain..tapi ada org lain mahu jadi saya...

Saya benci perasaan suka kat org lain..sebab kalau tak der jawapan saya mesti kecewa ..

Saya suka memasak masakan mengikut menu saya sendiri..nak rasa..pastinyer kamu nak lagi..

Terkadang saya lupa siapa sebenarnya yang saya harus fikirkan..aduh..i hate tat..

Perkara yang menyenangkan saya bila ada kawan-kawan yang sudi bersama kongsi cerita ngan saya..

Perjalanan saya sangat biasa..tapi selalunyer saya suka benda yang pelik,lain dari yang lain..kalau sama ngan org lain..saya sendiri akan boring..

No comments: