Friday 19 March 2010

Perempuan..


Tadi saya baru saje makan ngan kawan pompuan saya...
Saya Ramai kawan perempuan..ada yang perangai macam nie..ada perangai macam tu..

Tapi mereka baik dengan saya..

Kawan perempuan saya semua baik dengan saya..kelakar dan juga gile macam saya..

Kekadang saya advise mereka utk kelihatan lebih cantik..oh bagusnyer saya..jadi perunding image...

Ada kawan2 lelaki saya tanya saya " Kenapa Saya suka makan dengan kawan2 perempuan"

Saya tanya mereka balik.." Kenapa..sebab mereka tak ajak kamu ker ? " jangan la jealous..

Saya bukan tak mau kawan dengan lelaki, makan dengan mereka..cuma dah kawan2 perempuan saya mendahului mereka...saya pun ikut aje..

Kawan2 perempuan saya semuanya sangat sexy..mereka ada style mereka tersendiri..

Saya tidak pernah mengindam tuk jadi mereka..tapi saya selalu dengar mereka cakap..

"Kan best jadi macam kamu louie "..mmmm saya letak tanda soal atas kepala saya..blup..apa yang bestnyer jadi saya..

1 comment:

AkU said...

kenapakah nak jadi mcm loiue??
adakah kerana ke'cute'an abg louie itu??
ngeeee...>.<