Saturday, 6 March 2010

Notty " Kenapa Kau Dtg.."


Hari ini kalau semua nak tengok Notty aku ..ni lah dia..satu2nyer..hahhaa..malas nak tunjuk muka ..tunjuk pic jadilah..aku masih marah kat dia lagi sebenarnya..kenapa dia datang cari aku balik..tak serik2 ker sakitkan ati aku ..tak puas lagi ker buat aku sakit jiwa.. Semalam dia sms..then senyap..eeeee geram gile aku ..aku tak tau nak buat macam mana..nak kata aku tawar ati ..tidak ler jugak..dalam masa yang sama aku teringat kat dia..tapi mungkin sekadar teringat jerk kot..lebey2 belum ada rasa lagi... Aku tak faham..kenapa dia datang lagi..sedangkan dulu dia yang beria2 delete aku bagai..aku sanggup nie delete semua ttg dia ..sebab aku nak hidup bebas tanpa dia..dia pun bukan ingat kat aku sangat2kan ..so aku let it go jerk la.. Bagi aku cukuplah aku ada sorang yg bole memahami aku ..cuma aku sendiri kurang yakin dgn dia..benar2kah dia suka aku atau sekadar suka2 sahaja..hmmm mengeluh panjang Bila teringat balik.."Kenapalah Notty not the one yg aku bley sayang sampai bila2"..aku amat kecewa...

No comments: