Friday 5 March 2010

Lepas Main Bowling Lepak Pelita

Penat aku memikirkan tuk main bowling ari nie..tup tup jadi plak..yang bestnyer Big Boss aku belanja tu yang paling penting ..kalau Big Boss aku belanja alamatnyer aku akan main bersungguh2..coz my bos kata kalau aku dapat markah lebih dari 150 so dia nak belanja aku makan..so aper lagi peluang janganlah ditolak.. so kitaorg bertandinglah ngan OGS..Oh berani betul dia cabar campany kitaorg..hahah tapi tu ler best gak kalau main cabar2 nie..aku pun dah lama tak main.

So bagi memperkenalkan bakat semula jadi ..so aku beranikan diri turun padang...walaupun markah aku tak ler sehebat mana..at least aku dapat jugaklah markah yang nak dekat 150 hahahah 144 jerk paling tinggi..yerlah kalau nak main kasi teror kena belatih bebanyak dulu then baru aku bley berjaya..hahaha..aper per pun it so fun..
Lepas pada tu..aku lepak kat pelita..kat mana dekat ampang area jerk..tentu korang tau kat mana..sempat aku bergambo ngan kak nasha yang cantik jelita nie..dia sangat cute..huhuu next time nak ambik gambo dia lagi..yeay..:P

No comments: