Saturday 16 January 2010

Impian Ke Kota Fashion..


Sedar tak sedar Dah pun Bulan January..banyak tul permulaan cerita yg mengarut berlaku..lately kena juga buzykan diri walaupun banyak acara dibatalkan bersama rakan2..balik rumah agak lewat..dan juga kepala agak pening tuk setkan kemasukan baru ..nak set interview lagi, Then nak make sure averything gonna be ok..

Tugas louie macam biasalah ..kalau boleh tuk bulan2 akan datang louie nak datang lebih awal dari biasa..baru tadi dapat beli baju kerja..rasanyer dalam dua bulan kerja ..memang baju2 kerja yang lama memang tak dapat nak pakai..hmmm pakai jerk la aper yang adakan..tak mampu beli baju yang mahal2 pun ..pakai jerk baju yang ada..kena tampil smart sbb tugas louie berkait rapat dengan Management yang atas2 tuew...menjawaplah kalau diri tak semenggah..janji akan labih nampak smart..smart gile pun tak per..janji disukai ramai..

Dalam fikiran louie ..tersangat rindukan kampung halaman ..harap2 ada masa nanti louie sempat melawat keluarga di kampung..rindu gile mereka..sempat call jerk emak tersayang...RINDU LA...

oK..Tuk plan bulan January ini..kalau sempat louie nak pergi ke sebuah negara yang memang kaya dengan Fashion..kalau ikutkan memang ler tak der budget ..tapi mungkin ada sedikit simpanan louie yang bole louie gunakan disana nanti..nanti kalau dapat pergi..InsyaAllah gambar2 tu nanti louie masukkan ..

Kepada kengkawan ku yang tersayang..jaga diri bebaik ..jangan nakal2 ..nanti sampai kita jumpa lagi..kalau louie senyap..maknanya impian ke kota fashion tercapai...yeeehahh..

1 comment:

AkU said...

erk~~France??