Sunday 22 November 2009

Salji


Ari Jumaat Yang lepas tak der sapa percaya cakap louie ..dalam kul 4 ptg ujan renyai2 ..then ada la jugak beberapa email yang louie terima tertulis kat citu akan berlaku beberapa perkara ..contohnyer sajli turun ker apa kebendanyer ler..so louie pun tak der la excited sangat bisalah kan kalau email2 yg dihantar ada kalanyer benar ..and adakalanyer tidak benar sama sekali..

Selang beberapa jam kemudian..terpanggil diri louie tuk melihat di tingkap office..lalu sebiji2 benda putih ditiup angin..pada mulanyer louie seakan tak percaya ..louie tenung betul2 ..benarkah itu salji..louie panggil beberapa org officemate..sah sah..ada yang tergelak kegembiraan kerana apa yang mereka saksikan memang sajli turun..

Disebalik rintih ujan renyai memang ada salji..sangat halus tapi ianya jelas kelihatan..louie pada mulanya memang tidak percaya tapi tak kan kitaorg semua nak tipu..dan louie nak ada2 kan benda yang tak der..

Louie tulis perkara ini disini adalah tuk berkongsi cerita kt korang..apa yang louie saksikan memang benar2 ada..Kalau louie tipu ..biar Tuhan Hukum louie..tapi ini perkara benar yang louie suka dan happy kongsi ngan korang..

Cuaca kat msia sekarang memang sejuk happy dapat tengok salji tersebut sangat halus tapi ..berbaloi..

No comments: