Friday 18 September 2009

Buka Pose Ex-Prudential..



Bertempat di Kedai Makan Lrt Corner pandan indah..tersangat lah happy sebab dapat berjumpa kegkawan office lama yang dah lama tak bersua muka..rindu sangat gelak tawa..senda gurau sesama sendiri..tak sangka dalam kesibukkan kita menyambut pose dengan org tersayang..kita dapat juga meluangkan masa bersama tuk sama2 rasa nikmat ramadhan kali ini..

Louie happy sangat dapat jumpa ika,liza,zana,sha,and abe..rindu terubat kali ni..bila masing2 sanggup datang ke tempat louie nie tuk buka pose sesama..terima kasih kengkawan sudi datang yerk..memang rindu giler kat korang..

Sepanjang berbuka banyak jugak topik kita citer..abe pun dah nak kawin kan..heheh tapi sorrylah abe sebb ko kawin kat kelantan..aku plak time tu balik jb..sorry sesangat tak dapatlah kiranyer nak pergi..aper per pun nak wish selamat pengantin baru kat ko yerk..

Kepada kengkawan ku yang lain..nanti kita akan jumpa lagi..InsyaAllah ..tak akan lupa kalian..selalu kita kongsi cerita dan juga suka duka..nanti kita jumpa lagi..aper per pun selamat menyambut hari raya yang bakal tiba nie dengan penuh kegembiraan ..jumpa lagi kowang..

No comments: