Monday, 14 September 2009

Baju Melayu Saya...


Cari Baju tuk mak yer..(Anak Yang Baik)

Ari tu Louie jalan2 ngan dua org kawan louie,rasanyer baru petang tadi diaorg ajak gi Jalan Tar..nak beli tuk mak dia (Katanyer ) Terdetik di hati..nak ke tak nak beli baju Raya..rasanyer macam nak sangat beli..kitaorg lepas buka terus siap2 nak gi Jalan Tar..

Sampai jalan tar ..jalan sangat2lah jam..dalam keter pun terpaksa tunggu sampai dapat tempat parking..cian sungguh kawan ku wan yang terpaksa bawak kami semua..

Kitaorg tengok org kat dalam tu ramai sangat..jalan punya jalan tengok barang..(Semput Rasanyer) yang mencari barang tak jumpa2 jugak barang yang dia nak..last2 louie masuk satu kedai baju melayu..dapatlah satu baju melayu..harga oklah tak der la mahal cam tahun lepas..tahun ni agak murah sikit banyak baju cecantik tapi nak beli satu baju jerk.

So Raya Tahun nie louie dapat lah satu baju baru yang sangat2 louie suka..tak leh la nak tayang sekarang tunggu raya nanti ..baru louie pakai and ambik gambo ngan kawan2 ok..aper per pun..raya tahun nie kita dah ada baju baru..satu pun jadi lah hehehhe best2..

1 comment:

i'm shin... i'm inesen said...

butang dah beli? songkok? kain sampin?? capal?? <-- sila baca ayat ni mcm iklan raya petronas yak mak dia tanya anak dia ada beli daging ker tak.. ngee...