Sunday 5 July 2009

Rumah Baru Carl : Part 1 "Pot Luck"


Antara Owang kuat Majlis..

Dah Ready Nak makan..

Masih memikirkan tuk "Pot luck" Tuk hari ini..oh ya lupa plak nak cerita..malam ni ada house warming umah carl..jadi sesiapa yg dijemput akan memeriahkan majlis disamping makan2 kat sana..yerlahkan rumah baru mestilah jamu selera kengkawan..tapi kali ini yang bestnyer ..diadakan "Pot Luck" so kengkawan dapatlah rasa segala masakan yg lain bawak bestnyer...

Tuan Rumah sediakan serta yg lain..

Kengkawan punyer

Hari ini Aku kerja..puas aku fikir masa memang suntuklahkan mana tak nyer..balik kerja kul 7,mana nak makan lagi..mana nak sediakan pot luck lagi..puas memikir apa nak buat..puas tanya rerakan kat Fb rata2 bagi idea yang best2 ..ada yang suruh aku bawak keropok leco lah,kfc lah ,mee hoon ler..semua tu takut dah ada diaorg bawak..jadi i need satu idea yang mana tak der org lain akan bawa..jadi aku telah memutuskan tuk bawa satu makanan yg aku reka dan cipta sendiri..iaitu "cekodok ala hotel.."hahhaha..bunyinyer macam tergelak tapi aku telah sediakan menu tersebut khas buat kengkawan..amacam rasa sedap tak..hehehe sapa pernah rasa cekodok aku surelah diaorg tau camner..hahhaa..itu jerk termampu dan tersempat aku sediakan tuk kengkawan semua..


Menu Yang Aku sediakan..

Aku sampai dimajlis tepat pada masanyer dan rata2 dah ada dan menunggu kitaorg sampai..bestnyer semua ada kat majlis tu..sat lagi kita akan ambik gambar yerk..yeah...

No comments: