Monday 27 July 2009

In The Club : Best Kali ini



Hari ini rasanyer berpeluang tuk ke club..kebetulan Housemate ajak so pergi jerk lah hari ini..kesihatan dah ok..maklumlah hari ni Mc..huhuuu akhirnya aku sihat jugak dan tetiba nak ringan kan kaki ke club plak..sempat msg Daniel bagi tau kat dia aku ada kat club..manalah tau kang merajuk plak mamat tu kata aku tak ajak plak..well..now im in the club..

Kitaorg sampai awal hari nie..lebih kurang urmm..belum lagi kul 12..kira awallah..naik atas nampak Wan..huhuu serba putih..nak tegur dia dari awal tapi geng dia ramai sangat..aku plak ngan dua org housemate so kira oklah ada geng..tapi misi memang nak nari kat bawah bukan sama sekali kat atas..

Menari kat bawah..sempat jumpa remy and the geng..tanya mana aidil tak datang plak aidil kali ini..razi pun tak der..so aku pun menari jerk lah..sebelum show tue..

Show time kali ini sangat2 lah melert..fuyoo memang best gile penuh anergy sangat2..aku suka show yg cam ni..jumpa amir,apek..so nari kejap ngan diaorg..

Lepas pada itu..minum and then jumpa Rino kat tepi tu..Nizam,ery,shah pun ada..dah lama tak jumpa diaorg nie..berborak sambil menari ..sambil menantikan waktu nak balik..huhuu risau gak kalau ada rate..bukan aper malas nak beratur2 ni..tapi sampai balik semuanyer ok..best..

Sebelum balik terserempak ngan Ex aku..wow..terkejut aku ..nasib baik dah nak balik kalau tak mood pun..tak der..dah dewasa dah dia ..kira oklah kan..urmmm teruskan ..tak mau pikir the pas lah..

Jumpa bebudak tulip..arif,amin and the geng oklah ..dah lama tak borak ngan diaorg gak..huhuu

keseluruhan tuk malam ini sangat enjoy..huhuuu dah lama wei tak gi ..kali ni gi kira happy ler..huhuu lain kali payung aku lagi eak..best2..huhuu

2 comments:

Fir Da Vinci said...

hey..tak ajak..huhu

wan khairy said...

alamak ada nama 'wan' ler?
adakah wan yg ini?
hahahahha, mana ada ramai geng!!
itu jerlh yg slalu bersama wan.