Friday, 26 June 2009

Misi Hampir Berjaya

Impian aku tuk cari kerja baru akhirnya hampir berjaya apabila aku akan ke interview dalam minggu depan..tau tak betapa berdebarnya aku..Aku panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana memperkenankan doa aku..sekiranyer dapat Alhamdulillah, jika tak dapat aku tidak sama sekali berputus asa..aku akan cuba sampai berjaya..rasa sedih nak tinggalkan office kesayangan aku ni..tapi demi capai yang terbaik aku harus juga lakukan demi masa depan aku..tak kira apa jadi..sekarang ni pening kepala agak nak beli baju sebab baju2 office aku semua aku dah humban kemana ntah..demi merebut satu ni aku akan buat yang terbaik..aku sentiasa doa..aku nak ucapkan terima kasih ler ..tanpa kengkawan rapat aku sapa lah aku nie..nantikan interview itu nanti..aku akan buat yang terbaik tuk korang jugak..Doakan yerk..persiapan bermula..misi hampir tercapai..InsyaAllah.

1 comment:

ijad said...

semoga berjaya...