Friday, 26 June 2009

Housemate Baru

Pening kepala tau nak fikir pasal housemate,la ni memang aku dah buat semuanyer..last2 aku dapat jugak sorang housemate..pada mulanyer ingatkan aku akan dok ngan si rizal jerk..tapi bagi mengurangkan budget dan aku rasa bilik satu lagi tu pun kosong..aper salahnyer jika aku tambah lagi sorang housemate so semua sekali akan jadi 3 dalam rumah tu..so masing tak der la boring sangat..hati aku pun lega tak yah ler aku nak dok fikir2 lagi budak mana yang akan masuk..muktamat..syukur sangat2...last2 dapat jugak ler..semoga segalanya berjalan dengan baik..doa2 kan jerk ler yerk.

No comments: