Wednesday, 24 June 2009

Beli Barang Dapur

Semalam Louie call org repair tuk betulkan singki dapur..aduhh mengeluh lagi..bayaran tuk baiki sahaja dah menelan belanja 4 angka..manalah aku nak cari duit..aduhh susah tuk dibikinin..housemate belum dapat lagi ..malah banyak benda nak kena satlekan dulu..gerak hati nak jerk aku repair sendiri..tapi macam mana..bakat tu ada cuma takut2 aje..

Fikir punya fikir lebih baik aku bersihkan aje dapur nie ..bersihkan mana yang tak dibersihkan agar nampak kemas dan teratur..kemas mengemas ni memang serahlah pada aku..bab2 buang membuang ni memang aku rajin..sampai kekadang kat umah mak aku..barang yang rosak sikitpun aku dah buang...apa lagi menjeritlah mak aku jadinyer..

Hari ni beli barang dapur..banyak gak barang aku beli..bukan aper..lebih baiklahkan, lagipun malas nak makan2 kedai ni..lebih jimat dan bagi aku makanan yang dimasak lebih sedap sebenarnya..tak yah ler nak tunggu2..ikut selera zasss terus siap makan..bakinyer leh panaskan dan makan bila lapar nanti.

Banyak lagi tak cukup sebenarnya, Hari tu gi ikea pun just beli tong sampah jerk hahah tu jerk yang termampu..tapi banyak menda menarik kat ikea tu..kalau banyak duit sure aku dah borong semua..sekarang dah bulan 6 tak lama lagi bulan 7..aduhhh..aku harap sangat segala masalah aku dapat satlekan dengan bijak..aku akan pastikan segalanyer teratur tak lama lagi..InsyaAllah..nak masak kejap lagi...perut dah lapar ler..

No comments: